czy katalogi spalania o3 zawierają błąd?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MauriceVickers
    Classic
    • 2015
    • 5

    czy katalogi spalania o3 zawierają błąd?

    Zamieszczone przez zajas
    Zamieszczone przez arturas03
    A jak mi zazdrościsz ciepłego stołeczka to trzeba było się uczyć.
    no comments....

    nie od dziś wiadomo jakie są kryteria "mianowania" na ciepły stołek...na pewno nie jest to tylko wykształcenie
    Oczywiście, że nie. Do tego potrzeba jeszcze wielu innych umiejętności. Ale ja w przeciwieństwie do ciebie nie myślę o koneksjach rodzinnych, wazeliniarstwie itp. O tym myślą ci co właśnie w taki sposób osiągają swoje "sukcesy". Dla mnie te rzeczy akurat nie były potrzebne do osiągnięcia tego co osiągnąłem.
    dbsrgbsegu
  • tomekb1
    Rider
    • 2013
    • 352

    #2
    czy katalogi spalania o3 zawierają błąd?

    Ciągle się zastanawiam dlaczego w katalogach O3 wersje bez start-stopu palą więcej poza miastem , a spalanie w mieście mają takie samo jak te ze start-stopem.
    Chyba pomyłka?
    Pozdrawiam
    Tomek

    Komentarz

    • r2r
      RS
      • 2008
      • 4720
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      tomekb1, w tych katalogach 03, jest spooooro pomyłek :diabelski_usmiech
      Artur

      Komentarz

      • pedros
        RS
        • 2009
        • 1958
        • Volkswagen
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez r2r
        tomekb1, w tych katalogach 03, jest spooooro pomyłek :diabelski_usmiech
        katalog jest przemyślany i sprytnie zorganizowany.

        w cennikach teraz jest odnośnik mówiący że spalanie jest określane na podstawie homologacji typu...... :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • diablo228
          Rider
          • 2013
          • 409
          • Octavia II (1Z3)
          • BVY 2.0 FSI 150 KM

          #5
          w każdym katalogu każdej marki spalanie jest zaniżone, spalanie badają w warunkach laboratoryjnych określonych przed dany koncern a nie w ruchu miejskim lub w trasie.
          Mastershine - Auto Detailing Studio

          Komentarz

          • pedros
            RS
            • 2009
            • 1958
            • Volkswagen
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez diablo228
            w każdym katalogu każdej marki spalanie jest zaniżone, spalanie badają w warunkach laboratoryjnych określonych przed dany koncern a nie w ruchu miejskim lub w trasie.
            czasami roznice wynoszą 80% więcej realne vs katalog.
            to jest moim zdaniem chamstwo i prostactwo koncernow.
            ale na to trzeba brać poprawkę kupujac auto.

            Komentarz

            • tomekb1
              Rider
              • 2013
              • 352

              #7
              Panowie mi nie chodziło o to, czy dane katalogowe są zaniżone czy nie, a jedynie o to, że system ss powinien obniżyć spalanie w mieście, a nie w trasie.
              Co do warunków w jakich ustalane są normy to skoda pisze, iż ustalane są one w trasie, a nie laboratorium. I pewnie trasa, to nie zapieprzanie 150 km/h, a spokojna, dluzsza jazda. Ja na razie mieszczę się w normach.
              Pozdrawiam
              Tomek

              Komentarz

              • pedros
                RS
                • 2009
                • 1958
                • Volkswagen
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                Zamieszczone przez tomekb1
                Panowie mi nie chodziło o to, czy dane katalogowe są zaniżone czy nie, a jedynie o to, że system ss powinien obniżyć spalanie w mieście, a nie w trasie.
                Co do warunków w jakich ustalane są normy to skoda pisze, iż ustalane są one w trasie, a nie laboratorium. I pewnie trasa, to nie zapieprzanie 150 km/h, a spokojna, dluzsza jazda. Ja na razie mieszczę się w normach.
                nie wiem jak w skodzie ale ss został zaprojektowany do wspolistnienia z systemem rekuperacji energii. ..

                przy przyspieszaniu np sprzegielkiem odlacza sie alrernator
                delkatne przyhamowanie wlacza rekuperacje ... redukuje biegow w manialu tez.
                generalnie akumulator jest inny AGM potrafi glebiej oddawac energie i elegacko laduje sie duza chwilowa dawka energii


                ps malo pali Tobie.... jaki styl jazdy masz... domyslam sie ze miejskiego ruchu unikasz...?

                Komentarz

                • tomekb1
                  Rider
                  • 2013
                  • 352

                  #9
                  Pedros ja jeżdżę spokojnie, do 90 poza miastem i w mieście 50 , przewiduję konieczność hamowania i robię to jak najczęściej silnikiem. Co do unikania ruchu miejskiego, to oczywiście nie jeżdżę po Warszawie i podobnych zatłoczonych miastach, codziennie mam trasę ok 2 x 13 km plus parę km po mieście powiatowym. Kilka razy w miesiącu trafia mi się trasa do Radomia, czyli 35 km w jedną stronę plus trochę jazdy po Radomiu. Na trasie raczej jestem wyprzedzany niż wyprzedzam. Po prostu lubię spokojną jazdę i słuchanie radia.
                  Pozdrawiam
                  Tomek

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Wiec jezdzac ciut szybciej spokojnie 1l wiecej bedzie w srednim spalaniu, a jak ktos czesto nawija po miescie to 8l nie bedzie niczym dziwnym
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • pedros
                      RS
                      • 2009
                      • 1958
                      • Volkswagen
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez tomekb1
                      Pedros ja jeżdżę spokojnie, do 90 poza miastem i w mieście 50 , przewiduję konieczność hamowania i robię to jak najczęściej silnikiem. Co do unikania ruchu miejskiego, to oczywiście nie jeżdżę po Warszawie i podobnych zatłoczonych miastach, codziennie mam trasę ok 2 x 13 km plus parę km po mieście powiatowym. Kilka razy w miesiącu trafia mi się trasa do Radomia, czyli 35 km w jedną stronę plus trochę jazdy po Radomiu. Na trasie raczej jestem wyprzedzany niż wyprzedzam. Po prostu lubię spokojną jazdę i słuchanie radia.
                      dla mnie imponujacy wynik....

                      niemniej u mnie istnialoby ryzyko ze nadrabialbym obrotami i to spalanie znacznie odbiegaloby od 5 l....

                      Komentarz

                      Pracuję...